luni, 17 decembrie 2012

Dumnezeu ii da lui Enoh misiunea de ale arata Ingerilor cazuti amploarea greselilor lor

Dumnezeu îi dă lui Enoh misiunea de a le arăta Îngerilor căzuţi amploarea greşelii lor
-CAPITOLUL XV-

1 El mi-a vorbit şi I-am auzit vocea: "Nu te teme, Enoh, om plin de dreptate, tu care scrii ceea ce este conform legilor universale. Apropie-te şi ascultă vorba Mea.
2 Du-te şi spune-le Îngerilor din cer care te-au trimis să Mă rogi pentru ei: voi ar trebui să intermediaţi pentru oameni şi nu oamenii pentru voi.
3 De ce aţi părăsit cerul cel profund, sfânt şi veşnic? De ce v-aţi pângărit cu fetele oamenilor? De ce v-aţi luat femei, de ce aţi făcut precum copiii Pământului şi aţi zămislit uriaşi?
4 Dar voi, fiinţe sfinte, de natură eterată şi părtaşi la viaţa veşnică, v-aţi înjosit prin contactul cu sângele femeilor şi aţi zămislit cu sângele cărnii. Conform necesităţilor acestui sânge, aţi simţit dorinţă şi aţi reprodus carne şi sânge aşa cum fac muritorii.
5 De aceea le-am dat femei acestora din urmă, ca ei să le fecundeze, să aibă copii cu ele şi astfel să fie menţinut ciclul vieţii.
6 Dar voi eraţi la începuturi fiinţe spirituale, părtaşe la viaţa veşnică, nemuritoare faţă de toate ciclurile creaţiei.
7 De aceea nu v-am dat femei, căci sălaşul fiinţelor pure este în cer.
8 şi acum uriaşii, născuţi din Îngeri şi din carne, vor fi numiţi pe Pământ duhuri rele şi acolo, pe Pământ, vor locui.
9 Duhuri rele au ieşit din carnea acestor uriaşi, pentru că ei sunt rodul unirii dintre oameni şi sfinţii păzitori ai cerurilor.
10 Cât despre fiinţele pure, sălaşul lor este în cer; dar cei care au fost zămisliţi pe Pământ trebuie să rămână acolo.
11 Iar uriaşii, Nefilimii, care pustiesc, prăpădesc, se luptă şi distrug Pământul semănând moartea, ei nu mănâncă, deşi le e foame şi sete.
12 Ei se vor ridica împotriva fiilor oamenilor şi împotriva femeilor, căci din ele se trag."
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu