sâmbătă, 15 decembrie 2012

Ingerii cazuti ii cer lui Enoh sa intermedieze pentru ei



Îngerii căzuţi îi cer lui Enoh să intermedieze pentru ei
-CAPITOLUL XIII-

1 Atunci, îndepărtându-se, Enoh i-a spus lui Azazel: "Tu nu vei mai fi niciodată pe pace.
2 O osândă cumplită a fost pronunţată asupra ta, ca să fii întemniţat. Nu vei avea parte nici de amânare, nici de iertare, căci tu ai transmis învăţături care batjocoresc legile universale. Toate practicile pe care le-ai dat oamenilor i-au făcut să-L respingă pe Dumnezeu şi, din această cauză, violenţa şi comportamentele greşite s-au generalizat."
3 Apoi am păşit înainte şi m-am adresat tuturor Îngerilor. Ei au început să tremure, au fost cuprinşi de spaimă şi de groază.
4 Ei mi-au cerut atunci să scriu o cerere de iertare ca să
beneficieze de o graţiere. Trebuia ca formula rugăciunii lor să ajungă la Stăpânul cerului de vreme ce ei, de acum înainte, nu I se mai puteau adresa direct şi nici măcar să-şi ridice privirile spre El.
5 Le era prea ruşine de crima pentru care primeau această pedeapsă.
6 Aşa că eu am scris cererea lor, o implorare pentru sufletul lor şi pentru fiecare dintre faptele lor, ca Dumnezeu să le dea iertare şi odihnă.
7 Apoi, am plecat de acolo şi am şezut pe malul apelor Danului, în ţinutul cu acelaşi nume, situat la sud-est de Hermon. Am citit conţinutul cererii până când am adormit.
8 Atunci am avut un vis cu viziuni legate de o pedeapsă. Am auzit o voce care-mi poruncea să le vorbesc acelor Îngeri căzuţi şi să-i cert.
9 La trezire, m-am dus imediat la ei; şedeau toţi împreună, scăldaţi în lacrimi, în Uleslayelul situat între Liban şi Seneser.
10 Ei îşi ţineau faţa acoperită în timp ce le povesteam toate viziunile avute în timpul somnului. Cuvintele mele respectau legile divine şi am început să-i cert pe aceşti Îngeri căzuţi.

Sursa :angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu