sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Mihail ii explica lui Enoh viziunea celor sapte munti si a pomului minunat


Mihail îi explică lui Enoh viziunea celor şapte munţi şi a pomului minunat
-CAPITOLUL XXV-


1 „Enoh, de ce mă întrebi despre acest parfum şi de ce cauţi să afli adevărul?”
2 Atunci eu, Enoh, i-am răspuns astfel: Doresc să aflu totul, şi mai cu seamă despre acest pom.
3 El mi-a răspuns: „Acest munte pe care l-ai văzut şi al cărui pisc seamănă cu tronul Fiinţei Supreme, este chiar acesta; Stăpânul absolut va şedea pe el în toată slava Sa, El, Domnul Cel veşnic, atunci când se va pogorî pe Pământ pentru a aduce binele.
4 Nici un muritor nu are puterea de a atinge acest pom până în ziua judecăţii de apoi, când Dumnezeu va răzbuna totul şi când judecata Sa se va împlini în veci de veci. Atunci acest pom le va fi dat celor drepţi şi uniţi cu Dumnezeu. Graţie fructului său, cei aleşi vor primi viaţă.
5 Pomul va fi sădit la Miazănoapte, într-un sfânt locaş, lângă sălaşul Fiinţei Supreme, Domnul Cel veşnic.
6 Cei aleşi se vor bucura, căci atunci când vor intra în acel loc sfânt, strălucirea sa îi va pătrunde până la oase. Ei vor trăi o viaţă îndelungată pe Pământ, întocmai ca părinţii lor. Ei nu vor cunoaşte nici întristarea, nici suferinţa, şi nu vor fi atinşi nici de necazuri, nici de nenorociri.”
7 Atunci L-am binecuvântat pe Domnul Cerurilor, în slava Sa veşnică, că le-a pregătit asemenea daruri oamenilor. şi L-am binecuvântat din nou pentru că a creat astfel de lucruri.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu