luni, 18 februarie 2013

Regii si cei puternici implora in zadar


Regii şi cei puternici imploră în zadar
-CAPITOLUL LXIII-


1 Cei puternici şi regii îi vor implora pe Îngerii pe mâna cărora au fost daţi să le ofere un mic răgaz pentru ca să se poată ruga Duhului şi să-şi recunoască greşelile.
2 Ei Îl vor binecuvânta şi-I vor spune: "Binecuvântat fie Duhul, Stăpânul Suprem al regilor, al celor puternici şi bogaţi, Domnul slavei şi al înţelepciunii, care dezvăluie tot ceea ce este ascuns.
3 Puterea şi slava Ta dăinuie în vecii vecilor. Nenumărate şi adânci sunt tainele Tale.
4 Dreptatea Ta este infinită. Acum recunoaştem că trebuie să-L preamărim şi să-L binecuvântăm pe Dumnezeu."
5 De asemenea, ei vor spune: "Cine ne va da odihnă pentru a-L slăvi, a-I mulţumi şi a-I dovedi credinţa noastră în prezenţa Sa?
6 Acum nu dorim decât puţină odihnă, dar nu o aflăm. Am fost alungaţi şi nu mai avem nimic. Lumina a dispărut şi acum suntem în beznă pe veci.
7 În faţa Lui, într-adevăr, noi nu ne-am dovedit credinţa. Dimpotrivă, noi ne-am pus nădejdea numai în puterea şi în slava noastră.
8 De aceea, în vremea urgiilor, noi nu am fost salvaţi.
9 Suntem ţinuţi departe de prezenţa Sa din cauza faptelor şi a greşelilor noastre, a căror socoteală a fost ţinută cu precizie".
10 Apoi, le vor spune Îngerilor credincioşi: "Sufletul nostru a obosit să retrăiască mereu şi mereu ceea ce am făcut".
11 şi faţa lor se va înnegura şi se va umple de ruşine în faţa Fiului Omului.
12 Astfel grăit-a Duhul: "Aceasta este soarta hărăzită celor puternici."
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu