joi, 5 iunie 2014

Popii la baia populara


Doi popi se duc la baia populară. Intră ei la duşuri şi îşi dau seama că nu au luat nici unul săpun. Unul dintre popi pleacă după săpun. Şi cum nu era nimeni în preajmă, nu-şi ia nimic pe el. Ajunge la vestiare, ia cele două săpunuri şi pleacă înapoi. Pe hol însă, apar 3 călugăriţe. Cum nu avea ce să mai facă, încearcă să stea nemişcat prefăcându-se statuie. Una dintre măicuţe se apropie de popa şi spune:
- Este cea mai realistă statuie din câte am văzut şi îi pune mâna pe sculă.
Atunci popa scapă un săpun.
- Vai, am primit un săpun!
Cea de-a doua măicuţă se apropie şi îi pune şi ea mâna pe sculă. Popa scapă din mână şi celălalt săpun.
- Vai şi eu am primit un săpun!
Ultima măicuţă se repede şi ea la scula popii, freacă şi freacă şi...
- Vai şi eu am primit săpun LICHID...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu