miercuri, 20 iulie 2016

Puterea cuvintelor



PUTEREA CUVINTELOR
de Nicoleta Mija Benos

Cuvintele ne pot uni pe viaţă,
Cuvintele ne pot lua la harţă.
Cuvintele ne pot şi vindeca,
Cuvintele ne pot şi ierta.

O inimă deschisă, plină de iubire,
Iţi lasă multe cuvinte în amintire.
O inimă închisă sau chiar rănită,
Vorbeşte printr-o tăcere chinuită.

Un cuvânt lasă în suflet o amprentă,
Trebuie să fii conştient sau conştientă,
Să taci atunci când eşti nervos,
Şi nu poţi să spui un cuvânt frumos.

Când eu am fosta câteodată certată,
Nu am fost pe nimeni supărată.
Poate cuvintele câteodată m-au rănit,
Ştiu să fiu bună cu ele la nesfârşit.

Cuvintele mi-au adus numai iubire,
Cuvintele pline de nectarul fericirii.
Cuvintele dăruite de Dumnezeu,
Cuvintele sfinte din sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu