miercuri, 30 ianuarie 2013

A doua viziune a lui Enoh.Trei Parabole ii sunt relevante


A doua viziune a lui Enoh. Trei parabole îi sunt revelate
-CAPITOLUL XXXVII-

1 Iată cea de-a doua viziune pe care a avut-o Enoh pentru a-i fi de învăţătură. El era fiul lui Jared născut din Malalel, el însuşi fiul lui Kainan, al cărui tată era Enos, iar bunic – Seth şi străbunic – Adam.
2 Astfel încep cuvintele pline de înţelepciune pe care
le-am rostit pentru toţi locuitorii Pământului: Ascultaţi, voi oameni din trecut, şi citiţi, voi oameni din viitor, sfintele cuvinte pe care le voi rosti în prezenţa Duhului Sfânt.
3 Ar fi mai bine să le spun oamenilor din trecut, dar nici oamenilor din viitor nu le vom refuza începutul înţelepciunii.
4 Este adevărat, până acum Duhul Sfânt nu a dăruit înţelepciune comparabilă cu cea pe care am primit-o eu, proporţional cu puterea mea de înţelegere. De asemenea, eu am primit-o după bunul Său plac, în acelaşi timp cu o parte din viaţa veşnică.
5 Mi s-au arătat trei parabole, iar eu am ridicat vocea pentru a le vorbi locuitorilor Pământului.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu