miercuri, 30 ianuarie 2013

Coridoarele vanturilor de Miazanoapte


Coridoarele vânturilor de Miazănoapte
-CAPITOLELE XXXIV-XXXVI-

1 La Miazănoapte, la hotarele Pământului, în faţa ochilor mi-a apărut un fenomen plin de măreţie.
2 Trei coridoare se deschideau înaintea mea; fiecare lăsa să iasă vânturile de Miazănoapte. Când suflă, ele aduc frigul, grindina şi bruma, dar şi roua şi ploaia.
3 Dacă ies prin una din cele trei porţi, suflul lor este binefăcător, dar când trec prin celelalte două, forţa şi violenţa lor aduc pustiirea pe Pământ.

Capitolul 35
Porţile şi ieşirile de la Apus
1 La hotarele Pământului, în partea dinspre Apus, erau şi acolo trei deschideri, ca la Răsărit. Câte deschideri, atâtea ieşiri.

Capitolul 36
Deschiderile de la Miazăzi şi de la Răsărit
1 La Miazăzi, am văzut şi acolo trei deschideri care lasă să treacă vântul de Miazăzi purtător de rouă şi de ploaie.
2 La Răsărit erau trei porţi mari şi trei mai mici deasupra celor mari.
3 Stelele trec prin fiecare dintre ele, înspre Apus, urmându-şi drumul care le-a fost hărăzit. Am rămas pe loc să admir priveliştea şi L-am binecuvântat pe Stăpânul absolut în slava Sa. Voi continua să-L binecuvântez pentru minunile Sale cele atât de extraordinare şi de frumoase pe care le-a săvârşit.
4 El a făcut toate acestea ca să le arate măreţia lucrării Sale Îngerilor, spiritelor şi oamenilor. Astfel, ei nu vor înceta niciodată să preamărească această lucrare măreaţă, creaţia Sa în întregul ei.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu