miercuri, 30 ianuarie 2013

Cei patru arhangheli:Mihail,Rafael,Gabriel,Phanuel


Cei patru Arhangheli: Mihail, Rafael, Gabriel şi Phanuel
-CAPITOLUL XL-

1 După aceea, am văzut fiinţe nenumărate şi dincolo de orice închipuire care stăteau în picioare în faţa Duhului.
2 Am putut desluşi în jurul Lui patru feţe, diferite de cele ale fiinţelor treze. Îngerul care mergea alături de mine mi-a destăinuit numele lor şi mi-a dezvăluit taina lor.
3 Am auzit vocea lor pe când înălţau cântece de laudă înaintea Domnului slavei.
4 Prima voce binecuvântează Duhul în vecii vecilor.
5 Cea de-a doua Îl binecuvântează pe Cel Ales şi pe aleşii care se încredinţează [numai] Duhului.
6 Cât despre cea de-a treia voce, ea cerea, se ruga pentru fiinţele de pe Pământ şi implora în numele Duhului.
7 În sfârşit, cea de-a patra voce alunga duhurile răului şi le împiedica să ajungă lângă Domnul cu intenţia de a-i învinui pe locuitorii Pământului.
8 L-am întrebat atunci pe Îngerul păcii, care mă însoţea şi-mi arăta tot ce era ascuns: ce sunt aceste patru feţe pe care le-am văzut şi ale căror vorbe le-am auzit şi le-am notat?
9 El mi-a răspuns: „Primul este milostivul şi îndelung răbdătorul Mihail. Cel de-al doilea se ocupă de toate rănile şi bolile fiinţelor umane, este Rafael. Al treilea, învestit cu toată forţa, este Gabriel; cât despre cel de-al patrulea, Phanuel, el se hărăzeşte căinţei şi speranţei celor ce vor moşteni viaţa veşnică.”
10 Aceştia sunt cei patru Îngeri ai Duhului şi cele patru voci pe care le-am auzit atunci.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu