miercuri, 30 ianuarie 2013

Locuinta celor drepti si a Alesului


Locuinţa celor drepţi şi a Alesului
-CAPITOLU XXXIX-

1 În acele zile, Îngerii au coborât pentru a se amesteca cu oamenii.
2 Enoh a primit nenumărate plângeri de indignare, de mânie şi care cereau alungarea lor. Dar Duhul a spus că nu le va fi arătată îndurare.
3 În acea clipă, un vârtej de vânt m-a smuls de la suprafaţa Pământului şi m-a lăsat la marginea cerurilor.
4 Atunci am avut o altă viziune, cea a locurilor unde trăiesc fiinţele desăvârşite.
5 Ele locuiesc printre Îngerii care împlinesc dreptatea Lui. Ele cer, se roagă şi intermediază pentru oameni. În faţa lor, dreptatea curge ca apa şi îndurarea se scurge ca roua. Aşa va fi pentru ele până la sfârşitul vremurilor.
6 Acolo L-am văzut cu ochii mei pe Cel Ales, Fiinţa divină, impregnată de dreptate şi credinţă.
Viaţa Sa respectă legile şi este înconjurat de fiinţe care fac întocmai mereu. El stă sub oblăduirea Duhului.
7 În faţa Lui, toţi oamenii drepţi, aleşi şi ei, strălucesc ca para focului. Gura lor nu rosteşte decât binecuvântări, iar buzele lor slăvesc numele lui Dumnezeu. În prezenţa Lui, nici dreptatea, nici adevărul nu se şterg.
8 Acolo voiam să rămân, sufletul meu tânjea să nu se mai mişte şi dorinţa mi-a fost la început îndeplinită, aşa cum a hotărât pentru mine Fiinţa Supremă.
9 Atunci am proslăvit şi am lăudat numele Duhului, l-am copleşit cu binecuvântări şi cu elogii, căci pentru asta m-a făcut, după buna Lui voie.
10 Ochii mei nu se puteau desprinde de acest loc şi am continuat să-L binecuvântez şi să-I cânt slava. Am repetat: binecuvântat este El de la începutul veacurilor şi fie ca aşa să rămână pe veci.
11 Nici o oprelişte nu-I aţine calea; dinainte chiar ca lumea să fi fost creată, El ştie tot ceea ce este, precum şi ce va fi de-a lungul tuturor ciclurilor existenţei, în vecii vecilor.
12 Cei care s-au trezit Te binecuvântează, stau în faţa slavei Tale, Te laudă spunând: „De trei ori sfânt e Duhul care umple Pământul cu duhuri”.
13 Acolo, ochii mei i-au văzut pe toţi cei treji stând drepţi în faţa Lui; ei Îl binecuvântau spunând: „Binecuvântat eşti Tu şi binecuvântat fie numele Domnului în veci”.
14 Am fost atât de copleşit încât nici nu mai puteam privi.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu