duminică, 6 ianuarie 2013

Enoh este dus in salasul furtunii al luminii si al fulgerului


Enoh este dus în sălaşul furtunii, al luminii şi al fulgerului
-CAPITOLUL XVII-

1 Apoi am fost dus într-un ţinut ai cărui locuitori sunt fiinţe de lumină care pot lua înfăţişare omenească atunci când vor.
2 Am fost condus apoi într-un loc întunecat pe un munte al cărui vârf atingea cerul.
3 Am văzut acolo locurile corpurilor cereşti, precum şi hambarele stelelor şi ale trăsnetului. În această profunzime abisală se află şi arcul focului, săgeţile lui, armura, sabia şi toate fulgerele.
4 De acolo, am fost dus până la izvoarele vieţii şi până la focul de la asfinţit, unde sfârşesc toate apusurile de Soare.
5 Am ajuns până la un râu în care focul se scurge precum apa, şi care se varsă în marea cea mare aflată la Apus.
6 Am mai văzut şi alte râuri mari, am intrat într-o beznă mare şi am ajuns acolo unde nici o fiinţă cu trup de carne nu a umblat vreodată.
7 Am văzut zări întunecate şi îngheţate şi locul în care se varsă râurile întregului abis.
 8 Erau de asemenea gurile tuturor râurilor ce vin de pe Pământ, precum şi a celui venit din vidul sideral.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu