duminică, 6 ianuarie 2013

Viziunea vanturilor si a sapte munti de nestemate


Viziunea vânturilor şi a şapte munţi de nestemate
-CAPITOLUL XVIII-

1 Am descoperit nişte rezervoare care conţineau toate şuvoaiele de forţă. Am văzut cum, cu ajutorul lor, Dumnezeu a rânduit întreaga creaţie şi am văzut, de asemenea,
2 temeliile Pământului, piatra sa unghiulară,
3 cele patru sufluri care-l susţin, atât pe el cât şi pe firmamentul cerului.
4 Căci există nişte sufluri care întind bolta cerească şi stau între Pământ şi cer, ca nişte pilaştri.
5 Ele răspund de mişcările cereşti, fac să apună sfera Soarelui, precum şi toate stelele. Tot ele cară norii deasupra Pământului şi deschid cărările umblate de Îngeri. La capătul Pământului, sus de tot, se întinde firmamentul celest.
6 Apoi am înaintat spre Miazăzi şi am văzut un loc care ardea noapte şi zi. Erau acolo şapte munţi de pietre preţioase, dintre care trei spre Apus şi trei spre Miazăzi.
7 Printre cei de la Apus, unul era făcut dintr-o piatră pestriţă, un altul din sidef şi al treilea din cristal; la Miazăzi, erau munţi de piatră roşie.
8 Cel din mijloc se înălţa până la cer ca tronul lui Dumnezeu; era făcut din alabastru, iar înaltul tronului era de safir.
9 Un foc arzător era pe el şi în spate, dincolo de Pământul cel mare,
10 se găsea un ţinut unde cerurile se unesc.
11 Atunci am văzut un hău adânc care cobora alături de coloanele de foc ale cerului. Între ele coborau alte coloane de foc de o mărime de neînchipuit.
12 Dincolo de prăpastie era un loc neacoperit de firmament şi căruia nici un pământ nu-i stătea drept temelie. Acolo nu era apă şi nici păsări. Era un pustiu cumplit.
13 Am văzut şapte stele precum nişte munţi mari care ardeau şi când am întrebat despre ele un Înger mi-a răspuns:
14 "Aici este sfârşitul cerului şi al Pământului; este o închisoare pentru stele şi puterile cerului.
15 Stelele care se zbat în foc sunt cele care au încălcat porunca Stăpânului Absolut chiar de la răsăritul lor, căci ele nu s-au întors la timpul lor.
 16 El s-a mâniat pe ele şi le-a înlănţuit până când vor termina de plătit pentru greşeala lor, adică pentru cel puţin zece mii de ani."
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu