sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Uriel ii explica lui Enoh valea blestemata


Uriel îi explică lui Enoh valea blestemată
-CAPITOLUL XXVII-

1 Atunci am întrebat: De ce oare acest loc este binecuvântat iar această vale este blestemată?
2 Uriel, însoţitorul meu, mi-a răspuns: „Ea le este hărăzită celor blestemaţi pe vecie; acolo vor fi adunaţi toţi cei a căror gură rosteşte cuvinte de hulă către Dumnezeu, cei care sunt plini de obrăznicie faţă de slava Sa. Ei vor rămâne cu toţii laolaltă acolo pentru a fi pedepsiţi.
3 La sfârşitul vremurilor, ei vor asista la scena judecăţii, care se va ţine potrivit legilor universale şi care va avea loc în prezenţa tuturor celor care le respectă. Acolo, în fiecare zi, cei care vor fi obţinut dreaptă răsplată vor binecuvânta Fiinţa Supremă în slava Sa, Domnul Cerurilor pe vecie.
4 În ziua judecării celor răi, cei care urmează legile Îl vor binecuvânta pentru ceea ce le-a dăruit în marea milă a Sa.” şi eu L-am binecuvântat pe Domnul absolut în slava Sa.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu