sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Enoh vede o apa


Enoh vede o apă
-CAPITOLUL XXVIII-


1 Apoi m-am îndreptat spre Răsărit, traversând lanţul de munţi din deşert şi am văzut un ţinut întins, sălbatic, pustiu şi plin de copaci.
2 Ei făceau să ţâşnească apa din cer,
3 semănând cu un pârâu abundent, care se revărsa înspre Nord-Vest. Din toate părţile se ridicau nori şi ceaţă.
Capitolul 29
Pomii Judecăţii
1 Continuându-mi drumul, am ajuns într-o altă regiune a deşertului şi m-am apropiat de partea dinspre răsărit a acelui munte,
2 unde cresc pomii judecăţii, care răspândesc o dulce mireasmă de mir şi de tămâie. Fructele lor semănau cu nişte nuci.
Capitolul 30
Alţi copaci înmiresmaţi
1 Un pic mai departe înspre Răsărit, dincolo de copaci, apa curge şuvoaie pe fundul unei vâlcele.
2 Acolo era de asemenea un copac minunat care părea a fi un copac mirositor, poate un lentisc16.
3 Pe povârnişul acestei văi, am recunoscut după parfum arborele de scorţişoară, iar apoi mi-am urmat drumul spre Răsărit.
Capitolul 31
Nectarul şi fructul de aloe
1 Pe alţi munţi creşteau copaci din care se scurgea un fel de răşină numită „sarara” sau „galbanum”.
2 Dincolo de ei am văzut un alt munte, acoperit de aloe încărcate cu fructe asemănătoare migdalelor, tari ca ele.
3 Când zdrobeşti un astfel de fruct, el emană un parfum mai puternic decât toate celelalte.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu