luni, 11 februarie 2013

Semnificatia revolutiilor stelare


Semnificaţia revoluţiilor stelare
-CAPITOLUL XLIII-XLIV-


1 Apoi am văzut alte fulgere şi stelele de pe cer. Ele au cu toate un nume la care răspund când sunt chemate.
2 Ele sunt cântărite pe o balanţă după intensitatea luminii, după mărime şi după ziua apariţiei lor; revoluţia lor lasă o dâră luminoasă pe cer. Ele sunt la fel de multe ca şi Îngerii şi sunt statornice una faţă de cealaltă.
3 L-am întrebat pe Îngerul care mă însoţea şi-mi dezvăluia tainele lor: Ce sunt acestea?
4 El mi-a spus: „Duhul ţi-a arătat semnificaţia lor printr-o parabolă: sunt numele fiinţelor realizate care locuiesc pe Pământ şi care cred în Duhul pe vecie.”

Capitolul 44
Stelele care se transformă în fulgere
1 Am mai văzut şi un alt fenomen legat de razele de lumină: unele stele apar, lasă o dâră luminoasă şi rămân în acea formă.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu