luni, 11 februarie 2013

A doua parabola:cei ce tagaduiescexistenta lui Dumnezeu


A doua parabolă: cei ce tăgăduiesc existenţa lui Dumnezeu
-CAPITOLUL XLV-

1 Iată cea de-a doua parabolă pentru cei ce zic că raiul şi Dumnezeu nu există.
2 „Aceia nu vor trăi experienţa înălţării şi nu vor reveni pe Pământ. Aceasta va fi soarta şi destinul lor, să trăiască o zi a durerii şi a încercărilor.
3 În acea zi, alesul Meu va şedea pe un tron înconjurat de slavă şi va cântări faptele oamenilor. Nenumărate vor fi lăcaşurile de odihnă pentru oameni. Sufletul lor se va împietri lăuntric văzându-i pe cei pe care i-am ales şi care au chemat numele Meu preaslăvit.
4 Cel pe care l-am ales va locui printre ei şi Eu voi transforma cerurile şi voi face din ele un locaş de pace şi lumină, în vecii vecilor.
5 şi Pământul va fi transformat într-un locaş de pace unde-i voi duce pe aleşii Mei să trăiască; dar cei care au făcut rele, aceia nu vor pune piciorul acolo. Căci Eu le-am dăruit din belşug pacea Mea celor care-Mi urmează poruncile şi i-am făcut să locuiască în prezenţa Mea.
6 Cât despre ceilalţi, ei vor fi nimiciţi şi vor dispărea de pe faţa Pământului.”
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu