luni, 13 iunie 2016

Candela credintei

Candela credintei
de Nicoleta Mija

Inima îmi spune crede numai în EL,
Nu am de ce să ascult păreri fel de fel,
Am trăit şi trăiesc într-o credinţă curată,
Si am ascultat o rugăciune adevărată.

Recunosc şi simt când o privire refuză,
Şi are o atitudine indiferentă şi confuză.
Pentru aceste priviri care nu ştiu nimic,
Cuvintele mele par curioase un pic,

De ce sunt eu bucuroasă în tot ce fac,
Credinţa adevărată nu mă lasă să tac.
Am fost lovită de multe săgeţi otrăvite,
De credinţa în Dumnezeu au fost oprite.

Existăm prin credinţa de suflet cântată,
O lumânare care nu se stinge niciodată,
Într-o zi de primăvară caldă şi frumoasă,
Am primit lumina sfântă, atât de preţioasă,

Nu mi-am învăţat copilul să fie bogat,
L-am învăţat să se roage, să fie cumpătat,
Iubirea care este amestecată cu lacrimi,
Ne face mai înţelegători şi mai buni.

În fiecare lacrimă ne priveşte Dumnezeu,
Candela iubirii o aprind în suflet mereu,
El ne arată calea spre iertare şi bucurie,
Dar să nu uităm în bucurie şi de datorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu