vineri, 15 februarie 2013

Legamantul stapanului timpului.Curcubeul va fi un semn in ceruri

Capitolul LV
Legământul Stăpânului Timpului. Curcubeul va fi un semn în ceruri


1 După aceea, Stăpânul Timpului şi-a dat seama şi a spus: "I-am nimicit degeaba pe toţi locuitorii Pământului."
2 şi El a jurat pe numele Lui cel mare: "De acum încolo, voi proceda altfel cu ei. Voi pune un semn pe cer care să fie zălog de fidelitate între ei şi Mine, pentru totdeauna, atât timp cât cerul va sta deasupra Pământului.
3 Iată ce se va întâmpla, după porunca Mea: dacă voi vrea să-i supun prin mâna Îngerilor, în vremea suferinţelor şi a încercărilor, voi lăsa înainte mânia Mea şi pedeapsa pe care le-o hărăzesc, să atârne deasupra capului lor.
4 Regi puternici ce locuiţi pe Pământ, voi Îl veţi vedea pe Cel pe care Eu L-am ales aşezându-Se pe tronul slavei pentru a-i judeca pe Azazel şi pe oştirea lui."



 Capitolul LVI
Îngerii îi vor arunca pe cei pe care i-au ales în fundul văii
1 Am văzut atunci oştile îngerilor pedepsitori mărşăluind, înarmate cu biciuri şi cu lanţuri de fier şi de bronz.
2 L-am întrebat pe Îngerul care mă urma: Unde se duc toţi aceşti Îngeri?
3 El mi-a răspuns: "Spre cei pe care i-au ales, spre "mult-iubiţii lor", ca să-i arunce în fundul unei prăpăstii umplute cu cei ale căror zile s-au sfârşit."
4 Iar în acele zile Îngerii se vor întoarce şi se vor năpusti la Răsărit, la parţi şi la mezi. Ei îi vor scutura atât de puternic pe conducătorii acestora, încât îi va cuprinde nebunia. Îngerii îi vor detrona şi regii vor fi nevoiţi să fugă ca hienele în mijlocul turmelor.
5 Apoi Îngerii vor urca din nou şi vor călca Pământul, care va semăna cu o cărare bătătorită.
6 Dar cetatea celor drepţi va fi o piedică pentru caii regilor şi ei se vor lupta unii cu alţii; mâna lor dreaptă [ajutoarele lor de încredere] îşi va desfăşura puterea împotriva lor. Omul
nu-şi va mai recunoaşte fratele, nici fiul tatăl sau mama, până când leşurile nu vor mai putea fi numărate.
7 Locuinţa morţilor îşi va deschide porţile. Cu toţii vor fi înghiţiţi de ea şi locuinţa morţilor îi va mistui pe cei ce au încălcat poruncile divine, sub privirile Îngerilor.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu