vineri, 15 februarie 2013

Valea de foc si urgia trimisa de dumnezeu


Valea de foc si urgia trimisa de Dumnezeu
-CAPITOLUL LIV-


1 Mi-am îndreptat privirea spre o vale adâncă unde se zărea vâlvătaia unui foc.
2 Regii şi cei puternici au fost aduşi şi aruncaţi în acel foc.
3 Acolo, am asistat la fabricarea instrumentelor chinuirii lor, nişte lanţuri de fier de o greutate uriaşă.
4 L-am întrebat pe Înger: Pentru cine sunt aceste lanţuri?
5 El mi-a răspuns: "Pentru oştile lui Azazel, ca să fie prinse şi aruncate în abisul blestemului veşnic. Duhul a poruncit să fie îngropate sub pietre ascuţite.
6 Atunci Mihail, Gabriel, Rafael şi Phanuel îi vor prinde [pe Îngerii căzuţi] şi-i vor azvârli într-un puţ fierbinte. Acolo, Duhul îi va pedepsi căci s-au făcut slujitorii lui Satana şi i-au abătut şi pe locuitorii Pământului.
7 Duhul va trimite şi o urgie: el va deschide toate rezervoarele de apă din înaltul cerurilor precum şi izvoarele care sunt sub Pământ.
8 Aceste ape se vor amesteca, apa de sus, masculină şi apa de jos, feminină.
9 Locuitorii Pământului, precum şi cei ce locuiesc în partea de jos a cerurilor, vor fi nimiciţi.
10 Ei îşi vor recunoaşte nesupunerea şi nedreptăţile pe care le-au făcut pe Pământ şi astfel vor pieri."
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu