vineri, 15 februarie 2013

Nimicirea pacatosilor


Nimicirea păcătoşilor
-CAPITOLUL LIII-

1 Acolo ochii mei au văzut o vale adâncă şi cu deschideri largi. Toţi cei ce locuiesc pe Pământ, pe mări şi pe insule, în zadar aduc ofrande, că [valea] tot nu se umple.
2 Căci aceşti păcătoşi au mâinile mânjite cu sânge şi înfulecă pe nemeritate tot ceea ce au creat cu multă trudă cei drepţi. De aceea, aceşti nelegiuiţi vor fi alungaţi pentru totdeauna de pe faţa Pământului.
3 I-am văzut într-adevăr pe toţi Îngerii pedepsei divine aşteptând şi pregătindu-şi instrumentele.
4 L-am întrebat pe Îngerul păcii care mă însoţea la ce serveau toate acelea.
5 El mi-a răspuns: „Sunt menite să-i distrugă pe puternicii acestui Pământ”.
6 După aceea, Binele şi Cel ce a fost ales vor face să apară un loc pentru a ţine o adunare. De atunci înainte, cei ce urmează calea cea dreaptă nu vor mai fi alungaţi de acolo.
7 Cât despre acei munţi, la fel ca şi Pământul, ei nu se vor mai înălţa în faţa Alesului; şi dealurile vor fi ca o fântână, iar cei drepţi se vor adăposti de asuprirea păcătoşilor.
Sursa:angelinspir.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu